"Don't be afraid of perfection- you can never reach it" Salvador Dali

sâmbătă, 28 februarie 2009

LOL

Vazand avatarul meu de pe messenger(panda de la WWF), Ani(o vara de-a mea) imi spune asta: "º°•ANI•°º girl: hrant nu mai proteja animalele
º°•ANI•°º girl: protejeazate pe tine....)
º°•ANI•°º girl: de lumea asta de animale"
Bravo Ani:)) ai ajuns pe blogu meu:)) si din pacate ceea ce mi-a zis mie e intr-un fel adevarat si intr-un fel o jignire la adresa animalelor.
Traim intr-o lume plina de animale, animale care din pacate nu apar in Carte Rosie a Romaniei, cea a nevertebratelor(Cartea rosie= Lista care contine toate animalele pe cale de disparitie din Romania). Aceste animale sunt din ce in ce mai raspandite, iar toti factorii care contribuie la bunul trai al acestor animale sunt din ce in ce mai in favoarea acestora, la randul lor acesti factori trecand printr-un proces de "morph".
Aceasta specie/rasa de animale este lipsita de coloana vertebrala, membrii acesteia avand puterea de a se adapta cu usurinta tuturor schimbarilor lumii, majoritate fiind in avantajul lor.
Traim intr-o lume in care, scuzati-mi limbajul, cacatul este in floare, dac va imaginati acest proces mioritic, o floare care crapa rahatul si iese la iveala, hipnotizand tot ce este in jur, chemndu-i catre ea. Hipnotizati de aceatsa frumusete sinistra, toti cad prada acestui rahat, precum mustele in Capcana lui Venus. Spre deosebire de mustele care fiind captive in acea imbratisare a plantei, isi astepta sfarsitul in acel purgatoriu rosu, regretand fapta comisa, speci anoastra nu regreta pasul facut in aceasta floare fecaloasa. Dupa ce rahatul face contact cu sangele lor, care parca duce lips de leucocite, memoria lor este stearsa iar ei descopera lumea printr-un alt spectru.
Cei care au de suferit din aceasta catastrofa in extindere suntem noi, cei care tzopaim printr-o gradina EX a Edenului, si de multe ori ne mai si lovim cu capul de tavanul asta care parca se tot apropie de noi.
Acum am multe teme care ma asteapta insetate sa imi suga ideile. Sper ca voi face o parte a doua a acestei revolte provocate in lant.

Un comentariu:

viorc spunea...

hm...tipic krantz! ce sa-ti spun?! vrei sa faci competitie cu mine in exprimari "fecaloase"? ...oricum frumos comentariu la adresa speciei de bestii ce suntem...si mai ales asupra relatiilor inter-bestiale. bravo pt blog!
p.s. nu ti se potriveste fondul negru! schimba-l te rog! pune-l mai vesel asa cum esti tu defapt!!!!